lunes, 21 de mayo de 2018

Estándares de aprendizaxe de lingua inglesa relacionados coa alfabetización dixital.

1º ESO
37 Estándares 21/05/18



1.1 PLEB1.1. Comprende frases e expresións habituais relacionadas
con necesidades inmediatas e temas cos que se estea moi x1
familiarizado/a, sempre que se fale de xeito pausado e ben

1.3 PLEB1.3. Distingue, co apoio da imaxe, as ideas principais e
información relevante en presentacións moi básicas sobre temas x1
educativos, que estea a aprender ou do seu interese (por exemplo,

1.5 PLEB1.5. Comprende, nunha conversa informal na que
participa, descricións, narracións, peticións de información, a x1
expresión da vontade, a certeza e os desexos sobre asuntos


2. Produción de textos orais:expresión e interacción x1

2.2 PLEB2.2. Fai presentacións moi breves e ensaiadas
comprensibles e con apoio visual de distintos soportes multimedia x1
que lle permitan ilustralas con imaxes e seguir un guión sobre

2.4 PLEB2.4. Establece contacto social en función da situación de
comunicación, real ou simulada, e reformula ou rectifica se non se x1
lle comprende, e pide aclaración se non entende algo.

2.6 PLEB2.6. Colabora coas demais persoas na interacción,
verificando a comprensión propia e a das demais persoas mediante x1
estratexias de compensación lingüísticas e non verbais, e

3.1 PLEB3.1. Comprende, con axuda da imaxe, instrucións sinxelas
e básicas de funcionamento e manexo de aparellos electrónicos ou x1
de máquinas de uso común e coñecidos, e segue instrucións

3.3 PLEB3.3. Entende os puntos principais de anuncios e material
publicitario de publicacións propias da súa idade ou de internet, x1
formulados de xeito simple e claro, e relacionados con asuntos do

3.4 PLEB3.4. Atopa a información que necesita para a realización
dunha tarefa en narracións breves moi sinxelas en lingua estándar, e x1
en guías de lecer, dicionarios, catálogos, etc.
3.5 PLEB3.5. Entende información básica (lugar, prezo, horarios,
datos ou preguntas relativas á información persoal, etc.) de x1
correspondencia formal na que se informa sobre asuntos do seu


4. Produción de textos escritos: expresión e interacción x1

4.2 PLEB4.2. Elabora textos moi breves nos que expón, por
exemplo, unha enumeración de actividades ou tarefas moi x1
habituais, listas de compras, traxecto habitual etc.; e textos que

4.4 PLEB4.4. Escribe notas, anuncios e mensaxes breves en soporte
impreso e dixital, en situacións de comunicación reais ou simuladas, x1
relacionados con actividades e situacións da vida cotiá, do seu

4.6 PLEB4.6. Fai unha presentación coidada dos textos escritos, en soporte impreso e dixital, utilizando correctamente as convencións x1 ortográficas e os signos de puntuación.

5.1 PLB5.1. Identifica sons e grafías de fonemas básicos, e produce
comprensiblemente trazos fonéticos que distinguen fonemas x1
(nasalización, sonorización, etc.) e patróns moi básicos de ritmo,

5.3 PLB5.3. Utiliza as convencións orais básicas propias da lingua
estranxeira no desenvolvemento do proceso comunicativo oral e x1
escrito (saúdos, rutinas para iniciar ou manter a quenda de palabra,

5.5 PLB5.5. Nas actividades de aula, reflexiona sobre a utilización
para a comprensión e a elaboración de textos do coñecemento x1
adquirido noutras linguas sobre elementos morfosintácticos e

5.7 PLB5.7. Recoñece e utiliza un vocabulario oral e escrito básico e suficiente para comprender e elaborar textos sinxelos propios do x1 seu nivel educativo.
5.8 PLEB5.8. Participa en proxectos (elaboración de materiais
multimedia, folletos, carteis, recensión de libros e películas, obras x1
de teatro, etc.) nos que se utilizan varias linguas e relacionados cos


2º ESO
34 Estándares 21/05/18




1.2 PLEB 1.2 Comprende instrucións e textos breves e sinxelos
producidos en contextos reais e simulados, articulados con x1
claridade, ritmo pausado e acentuación estándar, que conteñan

1.4 PLEB1.4. Distingue, co apoio da imaxe, as ideas principais e
información relevante en presentacións sobre temas educativos x1
que estea a aprender, profesionais moi sinxelos ou do seu interese

1.6 PLEB1.6. Comprende, nunha conversa informal na que
participa, descricións, narracións, peticións de información e x1
expresión dos gustos sobre asuntos prácticos da vida diaria e sobre

2.1 PLEB2.1. Interactúa nas actividades de aula a maioría das veces
ou intervén na lingua estranxeira, cunha pronuncia comprensible, e x1
persevera no seu uso aínda que cometa erros e teña que pedir

2.3 PLEB2.3. Fai presentacións breves e ensaiadas, ben estruturadas
e con apoio visual (por exemplo, transparencias de PowerPoint), x1
que lle permitan ilustralas con imaxes e seguir un guión sobre

2.5 PLEB2.5. Participa en conversas informais cunha pronuncia
comprensible cara a cara, por teléfono ou por outros medios x1
técnicos, nas que establece contacto social, intercambia

2.7 PLEB2.7. Toma parte nunha conversa formal ou entrevista moi
sinxela de carácter educativo ou ocupacional moi habitual e x1
traballado previamente, intercambiando información suficiente e

3.2 PLB3.2. Entende os puntos principais de anuncios e material
publicitario de revistas propias da súa idade ou de internet, x1
formulados de xeito simple e claro, e relacionados con asuntos do

3.4 PLB3.4. Comprende correspondencia persoal en calquera
formato e en rexistro estándar na que, de xeito sinxelo e básico, se x1
fale de si mesmo/a; se describan persoas, obxectos e lugares; se

3.6 PLB3.6. Comprende con fluidez textos de historias de ficción adaptados para o seu nivel. x1

4.2 PLB4.2. Escribe textos moi breves en formato convencional con
información sinxela e relevante sobre feitos moi coñecidos e x1
habituais no ámbito educativo, describindo de xeito sinxelo

4.4 PLB4.4. Escribe notas, anuncios e mensaxes breves en soporte
impreso e dixital, en situacións de comunicación reais ou simuladas, x1
relacionados con actividades e situacións da vida cotiá e do seu

4.6 PLB4.6. Fai unha presentación coidada dos textos escritos, en
soporte impreso e dixital, utilizando correctamente as convencións x1
ortográficas e os signos de puntuación.
5.1 PLEB5.1. Utiliza a lingua estranxeira na maioría das súas
intervencións nas actividades de aula, e na participación en x1
simulacións con diversos fins comunicativos, facéndose

5.2 PLEB5.2. Escribe cun dominio ortográfico suficiente para facer comprensible os textos, sen cometer erros moi básicos sobre as x1 regularidades ortográficas máis relevantes.
5.3 PLEB5.3. Utiliza as convencións básicas propias da lingua
estranxeira no desenvolvemento do proceso comunicativo (saúdos, x1
rutinas para iniciar ou manter a quenda de palabra, fórmulas orais
5.4 PLEB5.4. Na propia lingua, identifica aspectos socioculturais
básicos e visibles dos países nos que se fala a lingua estranxeira, x1
analizándoos comparativamente coas diversas culturas, de ser o

5.6 PLB5.6. Comunica con eficacia, comprendendo e utilizando
adecuadamente as estruturas morfosintácticas básicas para realizar x1
as funcións comunicativas propias do seu nivel, e estratexias de

5.8 PLEB5.8. Participa en proxectos (elaboración de materiais
multimedia, folletos, carteis, recensión de libros e películas, obras x1
de teatro, etc.) nos que se utilizan varias linguas e relacionados cos


3º ESO
36 Estándares 21/05/18



1.2 PLEB1.2. Capta os puntos principais e os detalles salientables
de indicacións, anuncios, mensaxes e comunicados breves e x1
articulados de xeito lento e claro (por exemplo, cambio de porta de

1.4 PLEB1.4. Identifica o sentido xeral e os puntos principais dunha
conversa formal ou informal entre dúas ou máis persoas x1
interlocutoras que ten lugar na súa presenza, cando o tema lle

1.6 PLEB1.6. Comprende, nunha conversa formal ou entrevista (por
exemplo, en centros de estudos ou de traballo) na que participa, o x1
que se lle pregunta sobre asuntos persoais, educativos,

2.1 PLEB2.1. Nas actividades de aula, a maioría das veces interactúa
ou intervén na lingua estranxeira e persevera no seu uso cunha x1
actitude positiva, aínda que cometa erros e teña que pedir axuda

2.3 PLEB2.3. Fai presentacións breves e ensaiadas, ben
estruturadas e con apoio visual (por exemplo, transparencias de x1
PowerPoint), que lle permitan ilustralas con imaxes e seguir un

2.5 PLEB2.5. Participa en conversas informais cara a cara ou por
teléfono, ou por outros medios técnicos, nas que establece x1
contacto social, intercambia información e expresa opinións e

3.1 PLEB3.1. Identifica, con axuda da imaxe, instrucións de
funcionamento e manexo de aparellos electrónicos ou de x1
máquinas, así como instrucións para a realización de actividades e

3.3 PLEB3.3. Capta as ideas principais de textos xornalísticos breves
en calquera soporte, se os números, os nomes, as ilustracións e os x1
títulos portan gran parte da mensaxe.
3.4 PLEB3.4. Entende información específica esencial en páxinas
web e outros materiais de referencia, ou consulta claramente x1
estruturados sobre temas relativos a materias educativas, asuntos
3.5 PLEB3.5. Comprende correspondencia persoal en calquera
formato na que se fala de si mesmo/a, se describen persoas, x1
obxectos e lugares, se narran acontecementos pasados, presentes e

3.7 PLEB3.7. Comprende o esencial (por exemplo, en lecturas para
a mocidade) de historias de ficción breves e ben estruturadas, e x1
faise unha idea do carácter dos personaxes, das súas relacións e do

4.2 PLEB4.2. Escribe informes moi breves en formato convencional
con información sinxela e relevante sobre feitos habituais e os x1
motivos de certas accións, nos ámbitos educativo e ocupacional,

4.4 PLEB4.4. Escribe notas e mensaxes (mensaxes instantáneas,
chats, etc.) onde se fan breves comentarios ou se dan instrucións e x1
indicacións relacionadas con actividades e situacións da vida cotiá e

4.6 PLEB4.6. Escribe correspondencia persoal na que se establece
e mantén o contacto social (por exemplo, con amigos/as noutros x1
países), se intercambia información, se describen en termos

4.7 PLEB4.7. Fai unha presentación coidada dos textos escritos, en soporte impreso e dixital, utilizando correctamente as convencións x1 ortográficas e os signos de puntuación.
5.1 PLEB5.1. Desenvólvese na maioría das actividades de aula
facendo un esforzo por utilizar a lingua estranxeira, cunha x1
pronunciación clara, aceptable e comprensible dos esquemas

5.2 PLEB5.2. Aplica adecuadamente os signos de puntuación
elementais e as regras ortográficas básicas, na redacción de x1
traballos e outros textos, para facerse comprensible case sempre.
5.3 PLEB5.3. Utiliza as convencións máis habituais propias da lingua estranxeira no desenvolvemento do proceso comunicativo (saúdos, x1 rutinas para iniciar ou manter a quenda de palabra, fórmulas orais

5.5 PLEB5.5. Identifica e utiliza os expoñentes máis comúns propios
do seu nivel para realizar as funcións comunicativas, así como os x1
patróns discursivos de uso máis frecuente para o propósito

5.7 PLEB5.7. Utiliza un vocabulario oral e escrito básico e suficiente
para comprender e elaborar textos sinxelos en rexistro estándar x1
propios do seu nivel educativo, e comprende e utiliza estratexias de

5.9 PLEB5.9. Participa en proxectos (elaboración de materiais
multimedia, folletos, carteis, recensión de libros e películas, obras x1
de teatro, etc.) nos que se utilizan varias linguas e relacionados cos

No hay comentarios:

Publicar un comentario